Gå til innhold

Simfly.EU?


Aslak Iversen

Anbefalte innlegg

Hmm, ikke helt sikker, men mener å huske at det var disse karene som hacket Avsim i sin tid og bruker medlemslistene til Avsim for å spamme vilt, får også mailer fra dem med jevne mellomrom, går rett i junkmailen hos meg :)

 

Prøv å ta et søk på simfly på Avsim forumene så dukker nok noe opp... Edit: Sjekk denne Avsim

 

Godt nyttår :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikke Aslak. Hvis du er lei av å stadig lese triste tiggerbrev om hjerteproblemer og annen elendighet, så tilbyr denne gjengen nå den perfekte løsningen for deg!

 

Du kan gå rett til hjemmesiden http://www.simfly.eu/shop.php og få deg et løpende abonnement på donasjon med trekk hver mnd. Og hvis det er "like lett" å melde seg av dette som å stoppe spam-mailen fra dem, kan du føle deg trygg på at abonnementet vil vare lenge..!! :D :grin:

 

 

PS, [size:8pt]siden ironi som kjent er livsfarlig på Internettet, får jeg avsløre med en gang at jeg ikke oppfordrer noen til å tegne abonnement her. Det var en spøk.[/size]

 

Ryktene sier at de skaffet e-post adressene fra avsim under "innbruddet". Ikke vet jeg, men de har i alle fall et dårlig rykte blandt mange grunnet denne spam-utsendingen, som for mange angivelig ikke lar seg stoppe. Samtidig har de tilsynelatende et aktivt og stort forum med borti 30 000 medlemmer, så om de er hatet av mange, er de tydeligvis elsket av enda fler... :confused:

 

Selv vil jeg av prinsipp ikke ha noe med dem å gjøre, men får den samme posten som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...