Jan Tore Elvheim Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Heisann, er på jakt etter rutetider (detalj info) om rutene som Norwegian fløy på anbudsrutene med Fokker 50, er det noen som vet hvor jeg kan finne dette? Har søkt, men fant ikke noe annet en hvilke flyplasser det gjelder. Fant heller ingen Ai-pakke med disse rutene, anyone? Siter
Svein-H Johannessen Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Hei Jan Tore, Så vidt jeg vet fløy ikke Norwegian Air Shuttle (NAS) anbudsruter med sine F50 fly. Selskapet ble etablert på "restene" av konkursen i Busy Bee og de startet med 3 stk Fokker 50 maskiner, som etterhvert ble utvidet til 6 stk tror jeg. De fløy på kontrakt med Braathens, og da opererte de på Vestlandsrutene mellom Kristiansand og Trondheim. Mener å huske at de fløy med Braathens-callsign? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 De fløy på anbudsruta Bodø/Andenes/Tromsø i en periode med sin F50. Ut over det aner ikke jeg noe. Var en gang ombord anx-tos som eneste pax. God stemning om bord! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.