Gå til innhold

Din yndlingsflyrute?


Ole Martin Wangen

Anbefalte innlegg

Glad i charter, så den ruten jeg har flydd mest er vel ENGM-LEPA ..

 

Ellers har jeg andre favoritter:

 

EGSS-LEIB/LEPA/LEMH/GCTS

EGKK-LEBL/LEPA/LEIB/LGAV/LEMH/LEVC

ENGM- ---------||----------------

ESSA- ---------||-----------------

 

Som sagt.. veldig glad i charter.. Nå som jeg har fått meg PSS Airbus pakka, blir det vel enda mere charter "[stort

 

Ihvertfall med MyTravel..

 

[ 05.11.2002, 09:36: Endret av: Morten B. ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å fly ENGM-ENAL med B737,oftest IFR men hvis jeg vil late som jeg har turister ombord hender det jeg flyr VFR mellom fjellene,dalene og inn i fjordene på approachen. For den som vil vite det, jeg bor på den øyen som har en innsjø på toppen av fjellet like før Runway 07 på Vigra og før en``flat``øy før øyen/flyplassen Vigra...Hmm kansje litt mye snakking om hvor jeg bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare si det!Mens jeg var på dataparty så fløy jeg IFR over atlanteren med DF B747-400 World Travel Airlines.Jeg startet ca.kl 00.00 på Heathrow på natten og kom frem ca.kl 07.00 om morgenen på JFK.Takket være autopiloten kom jeg trygt frem.Jeg fløy med ekte tid for realismens skyld.Det var en fin og lang rute,så jeg kommer til å gjøre det igjen men med Concorde!

 

Kansje dette svaret ikke passer helt i emnet,men men,håper jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENVA-ENGM (SAS 737-400)

ENGM-København (SAS 737-400)

København-KEWR (A330)

KEWR-KPHX (America West A320)

KPHX-KRNO (America West A319)

 

detter er min favoritt rute å flyge "[smil]" vet den tar tid, men det er artig når man har tida til å flyge det (tar meg ca total 12-14 timer + tidsforskjell) (har også flydd denne ruta i real-life) "[stort"[stort"[stort"[stort"[stort

 

[ 09.11.2002, 06:55: Endret av: Nicolai Meservy ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...