Helge Sakkestad Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Etter flere timers MP flygning måtte jeg ta kvelden, men idag ble det en haug med bilder. Første tur gikk fra 1WA6 til CYPS med Aerosoft BeaverX. Flighten ble fløyet sammen med Benjamin Hennes. Ikke lenge etter take-off Lavtflygning over skikkelig bush landskap Føler at Beaveren hører hjemme her Så fikk jeg selskap av Geir i sin F-16 Flott landskap, og stilig med is på vannet. Så kom Øyvind og hans Mustang Så fortsatte vi med en formasjonsflight... Denne gangen jeg som F-18 etter to Learjet 45... Takker for turen, alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2010 Flotte bilder Helge, og takk for at du anonymiserte oss i Learjets :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hehe, ingen fare :grin: Det var ikke så lett å henge på i formasjonen, spesielt når du og Pasi virkelig begynte å sprette rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.