Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 siste sjansj via PM frem til 02z 22-02 i morra dvs fra 23 til 24. frist 25min;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Da har jeg gått igjennom alle luker: Mest brukte posisjoner: Norway Control - Sweden Control 7 ganger Gardermoen Tower - Sturup Tower 6 ganger Bodø Control 6 ganger Sola Tower 5 ganger Sweden/Malmø Control 5 ganger Jeg håper allikevel håpet om å få til variert service og temaer, det ble vanskeligere enn hva jeg så for meg ved å forselå dette! Impulskordinering for 24 sammenhengende dager er ikke alltid like enkelt! Treninger og utsjekk har selvfølgelig fått sin oppmerksomhet her og disse gjennomføres jo stort sett på standard flyplasser. Mest brukte ATC: Anders M. Grønmyr 11 ganger Svale Leren 8 ganger Daniel Edvardsson 7 ganger Hansson, Fosse, Bodin og Iversen 4 gager Tusen takk for god innsats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.