Andreas Eriksen Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Noen som kan anbefale et vannbombe fly (url)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Syns ikke dette er helt borte i tåka: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=1870 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du finner en bedre "super scooper" på avsim.com av Bill Yiannakos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg innstalerte super scooper men jeg får ikke fylt vanntankene hvordan gjør du det? Jeg haroppgradert den og lagd ale filene der de skal være! [ 22.10.2002, 18:42: Endret av: Andreas Eriksen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvordan fly snakket du om, det på avsim? Isåfall er det en god stund siden jeg var borti dette flyet så jeg kan desverre ikke svare deg på hvordan du fyller vann tankene. Jeg kan heller ikke huske å ha hatt noe problem med å fylle vann tankene så jeg foreslår at du leser manualen. Der får du helt sikkert svar på spørsmålet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg snakker om det på avsim og jeg har lest alle dokumentene men finner ingen ting der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.