Gå til innhold

Beste flyspilleliste.


Simon Ingebrigtsen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har tidligere sett at vi hadde en tråd med beste flysang, og så tenkte jeg kanskje at det kunne være en ide med beste flyspilleliste. Vet at det er mange her som liker å høre på musikk mens de flyr, meg inkludert. Men hva slags musikk hører du på når du flyr? For å dele spillelistene tenkte jeg vi kunne bruke http://spotify.com, har du ikke Spotify kan du registrere deg og laste det ned gratis uten invitasjon. Nå er jeg spent på hva som dukker opp her!

 

For å dele en spilleliste høyreklikker du på den aktuelle spillelisten og trykker copy public link, så kan resten laste den ned / subscribe.

 

PS: Min kommer snart, jeg må bare få satt den sammen først!

 

- Simon Ingebrigtsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så fantastisk ut denne! Subscribed.

 

EDIT; For de som syns det blir rotete å subscribe til mange spillelister så her det et tips her: trykk new playlist -> skriv en bindestrek som navn (bindestrek: -). Da blir det en automatisk skiller som du kan flytte rundt for å skille mellom dine egne og subscribed playlists.

 

- Simon Ingebrigtsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så jeg hadde en liten skrivefeil her, skal være HTTP-link. Legg dog merke til at filer du har lagt til lokalt via greacemonkey ikke kan spilles av andre!

 

EDIT; Så at feilen med lista er at plateselskapet har valgt å fjerne sporene, og at når din cache tømmes, Tommy, så vil de ikke være tilgjengelig for deg heller!

 

- Simon Ingebrigtsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...