Gå til innhold

Finne fly til FS2K2


Timmy Brandt

Anbefalte innlegg

Hei alle !

 

Vet ikke om det er fler som opplevd dette eller som føler som jeg, men.

Jeg synes det er vanskelig å finne komplette pakker med fly, panel og lyd som er fint, med alle funksjoner og med BRA panel.

Lastet ned litt her og litt der og skal få dette til å passe sammen, men enten så er panelet dritstygt med stygge gauges eller så er det noe annet "galt"

Jeg ønsker meg self extracting complete package planes.

Helst (sorry min ukyndighet) med slike vinger som bøjer seg når man tar av... =)

Så, jeg antar at man må betale for å få alt pakket i en guldeske, eller går det faktisk å laste ned slike pakker ?

Hvis det ikke er gratis, hvor kan jeg finne / kjøpe det ?

 

alle tips & trix er velkomment.. "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo først og fremst finne ut av hva slags fly du er interessert i......

Det finnes glimrende freeware pakker med fly/panel/lyder.

Jeg nevner her noen eksempler som er verdt å ta med.

Fokker 50,Fokker100,dash7,dash8,dash6,Boeing 737,Piper,Cessna,

Saab340 dette er eksempler på fly som kommer som komplette pakker.Det finnes selvfølgelig også mange andre modeller.

Det kan også lønne seg å lese reviews av freeware produkter på Avsim og FS.com.

Hvis du har vert i flysim miljøet en stund,så har du lært deg å kjenne navn på mange gode freeware utviklere.Produktene disse lager holder en meget bra kvalitet.

Følger du i tilleg med på diskusjons forumene på Avsim og FS.com så er sjangsen til å hanke inn gode produkter meget stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Andreas Grindvoll:

 

Payware:

Dreemfleet: B737-?00, Cessna 421, etc...

Takk for tipset...

Jeg lastet ned "Dashen" men som sagt litt lenger ned, så vil jeg helst ha "real" flights, dvs, jeg må laste ned SAS sine farger og legge til "[blink]"

 

quote:

Opprinnelig postet av Johnny Svensson:

Du må jo først og fremst finne ut av hva slags fly du er interessert i......

Det finnes glimrende freeware pakker med fly/panel/lyder.

Jeg nevner her noen eksempler som er verdt å ta med.

Fokker 50,Fokker100,dash7,dash8,dash6,Boeing 737,Piper,Cessna,

Saab340 dette er eksempler på fly som kommer som komplette pakker.Det finnes selvfølgelig også mange andre modeller.

Det kan også lønne seg å lese reviews av freeware produkter på Avsim og FS.com.

Hvis du har vert i flysim miljøet en stund,så har du lært deg å kjenne navn på mange gode freeware utviklere.Produktene disse lager holder en meget bra kvalitet.

Følger du i tilleg med på diskusjons forumene på Avsim og FS.com så er sjangsen til å hanke inn gode produkter meget stor.

Takk for svar.

 

Jeg fant f.eks den Fokker 50 panel pakken på 12mb som ligger her, og jeg lastet ned Fokker 50 fra Skyways, fra fsnordic sin hjemmeside.

Dog synes jeg ikke flyet var noe særlig, var liksom litt ustabilt, men det ble en fin pakke.

 

Jeg er mest ute etter Skyways, SAS, og flyselskaper som flyr på ESSA og EKCH.

Jeg flyr bare "real routes" altså, ikke Skyways 747 mellom ENGM -> KORD, synes det blir for kjedelig / unaturlig.

 

Jeg skal søke litt mer på flightsim.com og lese litt reviews.

 

quote:

Opprinnelig postet av Joakim Brestrup:

Du kan f.eks. søke etter "package" i søkefeltet på Flightsim.com.

 

Du kan også søke etter alle fly til FS2002 (*.* i feltet filename) og sortere søket synkende etter filstørrelse. Da vil du få opp de største filene først, og de fleste av de er komplette pakker.

Ok, visste ikke at men kunne søke på den måten, jeg skal teste når jeg kommer hjem. "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...