Tommy Fjeldsheim Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Heisann Er det noen som vet hvordan man får POSKY og IFDG fly til å fungere i FSX? Av alle flyene jeg har lastet ned så er det bare ett som fungerer. Hva gjør jeg galt med de andre? HJELP!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Åyåyåy her er det mange fallgruver er jeg redd. Som for eksempel hilket OS har du. Er det 32 eller 64 bit? Bortsett fra det kan enkelte av posky addons være småkinkig å instalere. Regner med att du har sjekka på deres eget forum,,,?,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Fjeldsheim Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har Windows 7 og 64 bits system. Har sjekka litt på sidene til Posky, men jeg er ikke akkurat datageni, så jeg skjønte ikke så mye. Tar i mot all hjelp med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fra POSKY er det vel bare B777'n etter det jeg husker som er kompatibel med FSX? Gidder ikke laste ned alle for å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Fjeldsheim Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan stemme med 777 ja. Det er det eneste flyet jeg får til å funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.