Gå til innhold

[ENCN APP] Trening [28.okt] 20.30-22.30 Lokal


Andreas Stangenes

Anbefalte innlegg

ENCNapp2.jpg

 

Hei folkens! Da har Anders Henriksen og jeg hatt oss noen runder i simulatoren, og jeg er klar for litt trafikk torsdag 28. oktober 2010 kl 20.30 - 22.30 lokal!

 

Kjevik er faktisk ikke en dum liten flyplass. Rullebanen er ganske spesiell i norsk sammenheng ettersom rullebane 04 gjerne krever backtrack på landing til taxiway Bravo. Likeledes er det utfordrende å koordinere avganger og ankomster når 22 brukes ettersom departures må backtracke 04.

 

Og så må jeg jo selvfølgelig legge til at kakaoen skal være klar til kalde piloter i høstmørket! Så da er det bare å ønske velkommen til (forhåpentligvis) et par spennende timer sammen i verdens navle - Kristiansand Lufthavn Kjevik (ENCN)!

 

Med vennlig hilsen,

Andreas Stangenes & Anders Henriksen

 

PS! Tower ønskes ettersom denne treningen annonseres på Vroute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Kjevik ikke er dumt, slik som du forklarer det, men valgmulighetene for ruteflygning for et VA blir nokså ensidig og labert med Kjevik som DEP/ARR :) Ja til app treninger på SOLA så man kan bruke mange ruter, og to flyplasser ;) hehe

 

Men Torsdag? hmmm, skal se om jeg ikke rekker en outbound eller litt forsinka co-atc ihvertfall! God trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...