Gå til innhold

MP-tur med forviklinger.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ny søndag og nye forventninger i søndagsklubben. Men som i den virkelige verden, kan det være problematisk også i den virtuelle. Noe usikkerhet rundt serveren gjorde det vanskelig å planlegge på forhånd, så det ble nokså tilfeldig oppmøte når klokka var der. Heldigvis kom Jan Arild til unnsetning med sin server, og det begynte å dukke opp piloter fra både inn og utland.

 

okt1-2.jpg

Første forsøk på samling var inspirert av Jens-Ole sine norske farger på Spitfire, så etter å ha famlet i mørke noen steder, dukket Paul Andrè og Ernie opp på West Malling. Men få hadde dette sceneryet, så det ble ny forflytning tilbake til gamlelandet og Kjeller.

 

okt2-2.jpg

På Kjeller kom det mange piloter, og man ble enige om å fortsette med warbirdmeet. Dessverre hadde de fleste problemer med forbindelsen, noe vi mistenker RealAir Spitfire er årsaken til (???), så det ble et salig kaos før horden begynte å bevege seg nordover. For min del prøvde jeg å bytte flymodell, restarte både PC og FSX, men uten å se noe til resten av gjengen. Dermed tok jeg meg en runde offline, mens jeg hadde et stadig voksende kaos på øret gjennom TeamSpeak :tired: .

 

okt3-2.jpg

Seinere på kvelden roet det hele seg, og jeg fikk igjen forbindelse med MP. I Oppdal ankom både Pål, Pasi, Fred, Øystein og Andreas, mens Jan Arild med flere takket for seg.

 

okt4-2.jpg

Seinkvelden gikk med til å forflytte seg fra Oppdal til Molde, gjennom dalsøkkene og ut mot kysten.

 

okt5-2.jpg

Pasi sleit med forbindelsen, mens resten av gjengen hadde en heller laid back flight mesteparten av ruta.

 

okt6-2.jpg

...... og snart var vi nede på Molde Lufthavn. Søndagen var berget, Pasi fikk igjen forbindelse og kvelden endte ganske så hyggelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...