Gå til innhold

Hakkete voice


H O

Anbefalte innlegg

God lørdag alle sammen.

 

Jeg har et irriterende problem med voice på Vatsim, den hakker utrolig mye, så jeg har til tider store problemer med å få med meg hva som blir sagt. Jeg har også fått tilbakemelding på at min voice er hakkete.

 

Jeg mistenke først at det var dårlig båndbredde, så jeg gav NextGenTel en smekk på pungen for at jeg bare hadde 1MBit inn. Det er ordnet, og jeg målte innhastigheten i sted til ca 5.

 

Likevel har jeg ikke merket noen fobedring. Det gjelder stort sett alle ATC og piloter, men noen ganger er det verre enn andre, uten at jeg har sett noen sammenheng med tid på døgnet eller trafikkmengde.

 

Er det noen quickfix for dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp, men det ser ut til at problemet var at volumet i FSinn stod på full pupp. Jeg skrudde ned volumet der (og justerte volumet i FS tilsvarende), og da ser det ut til at hakkingen forsvant. Jeg har stått litt på Heathrow og JFK nå uten hakking. I tillegg bli lydkvaliteten mye bedre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...