Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2010 Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2010 Det blir noen turer nå og da med Milviz Cessna 310, og tilfeldighetene førte til at jeg nylig måtte fly om natten. Hadde ikke hatt noen nattflyvning tidligere med denne modellen, så overraskelsen var svært positiv da jeg slo på lysene. Noe av det bedre jeg har sett av cockpitbelysning (VC) og landingslys ( hvis de komprimerte bildene er i stand til å gjengi dette ). Noe nytt om de militære paintene Gunnar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Full forberedelser og pre breef av lys til mørketida Ernst? Ja,det er bare å pusse glass og reflektorer det blir bare mørkere og mørkere for tia,har forresten noen 2000W halogenrør til utlån hvis det skulle hjelpe :grin: :grin: Flott lyssetting og bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. oktober 2010 He he, ja det blir fort mørkere framover, så her kan det trenges både 2000wattere og det som værre er. Nattbelysning i cockpit har vært såsomså i FSX, men synes flere modeller begynner å bli veldig bra nå . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.