Ola Haldor Voll Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Fikk et kick i dag og begynte å se litt på nattbelysning til Muchamiel-sceneryet mitt. Mange takk til Alexander Storvig som har tatt referansebildene ! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 Startet med den ene hangaren som en test i dag, og gjorde like godt teksturen på de to hangarene på nytt i en ny rendermotor og dannet fundamentet for å rendere resten av bygningene for å lage dag og natt-tekstur på nytt. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Skrevet 13. oktober 2010 La til tre nye nå av klubbhuset og resturanten. Må gjøre litt finjustering som jeg gjorde på hangarene, men dere skjønner tegninga.. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Dette så sinnsykt bra ut! Kjenner jeg blir nødt til å ta frem simulatoren igjen nå! Passer meget bra ettersom jeg kjøpte av deg yoke og full pakke! Siter
Lars B. Schmidt Skrevet 14. oktober 2010 Skrevet 14. oktober 2010 Digger Pepsi dispensern men dette er vel Xplane, eller hva? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Skrevet 14. oktober 2010 Takk, takk Foreløpig kun X-Plane ja, siden jeg ikke har den andre simulatoren. Om noen kan gjøre en knallbra jobb er jeg villig til å sette bort jobben for å lage en MSFS-vennlig versjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.