Even Rognlien Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Denne gangen en med 2 PTT knapper der ene er for bruk når man snakker på frekvensen og den andre for kommunikasjon med andre kontrollere over teamspeak. PTT går via USB og er stabil og innstallasjonen er enkel. http://cgi.ebay.com/VATSIM-IVAO-Plug-and-control-ATC-microphone-/220682404859?pt=Video_Games_Accessories&hash=item3361b243fb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Anbefaler å legge in Ships to: Worldwide.. Kan tape en del bud når det bare står at du bare sender til US EDIT: Ja, det står jo i beskrivelsen ja, men uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Takk, det er endret på nå Daniel! Men jeg får ikke valgt egen pris for bare Norge... Er visst noe restriksjoner ved første annonse på ebay. Blant annet kan man ikke velge mer enn $6 for shipping til USA før man har solgt én vare. Uansett, har satt ned prisen noen dollar nå. Var nok litt vel dyrt, i tillegg til latterlig høye portopriser fra posten.no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det tillatt å be om en lydprøve? Kan tenkes jeg er interressert... Litt dyrt, men regner med at den ikke er like utsatt for brudd i ledninger (spesielt ved overgang til jack) som ordinære headsett? I så fall er det nok verdt prisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Denne er mere solid enn mic i headset, fra boksen der mic kobles til er det original mic ledning og boksen ligger på bordet og utsettes ikke for noe belastning. De gangene du har snakket med meg på vatsim har jeg brukt den micen Alle soundcheck jeg har hatt har vært 5/5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Aha, men da husker jeg hvordan lyden er... Må vel passe på å ikke "grublisere" for lenge over denne da... ATC uten headsett? Hvorfor ikke... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er utrolig behagelig, har pilotvoice over høytaler og mic i hånden når jeg snakker... slipper svette i ørene og alt er berre lækkert Anbefales på det varmeste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 My pprrrecious.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer med atc mic. Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Se det ja! Da skal jeg prøve å få shippa den i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Plages med å registrere PTT... Litt hjelp? EDIT: Glem det, fant en løsning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Du må ha denne ja.. https://netfiles.uiuc.edu/danorris/www/joker/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Akkurat den løsningen jeg fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 hva synes du om å sitte atc med handholdt mic. da Gunnar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.