Gå til innhold

Instrumentene på airspeed viser feil på FSX


J S

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hatt noen problemer med fsx airspeed den viser 191 kias og nesen er bratt opp og så må jeg ta airspeeden på autopiloten til 470 nots for og vise 340 KIAS det har ikke vært sånn før så lurer på om jeg kunne få litt hjelp

jeg har prøvd det meste og det verste er vell landing har flere ganger stålet flyet pågrunn av feil så lurer på hva dette er?

 

 

 

 

PS. må holde 470knop for at det skal vise 340Kias oppi det røde felte vis man trykker Shift + Z 3 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vere frekk. Men om du skriv innlegget ditt slik:

Hei jeg har hatt noen problemer med fsx airspeed. Den viser 191 kias, og nesen er bratt opp. Og så må jeg ta airspeeden på autopiloten til 470 nots for og vise 340 KIAS. Det har ikke vært sånn før så lurer på om jeg kunne få litt hjelp.

Jeg har prøvd det meste og det verste er vell landing har flere ganger stålet flyet pågrunn av feil, så lurer på hva dette er?

 

 

 

 

PS. må holde 470knop for at det skal vise 340Kias oppi det røde felte vis man trykker Shift + Z 3 ganger

Så vert det veldig mykje enklare å forstå kva du spør om :)

 

Men anyway....det høyres ut som om du har haket av for at instrumenta dine skal vise TAS istaden for IAS. :) Det er nok berre å ta vekk denne haka, og så er du attende til normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...