Henrik Simonsen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hei folkens! Da har jeg og Svale Andre Leren tenkt oss til OSL den 6 oktober, vi lander på gardermoen 07.40 og har retur kl 22.15 Er en onsdag, men det er i høstferien så passet egentlig veldig bra for oss (meg iallefall, siden d da ikke går utover fravær på skolen ol.) men spør uansett onsdag eller ikke, er det andre som skal "spotte" den dagen? Håper vi treffer på noen, hadde vært kjekt å møtt andre med flyinterresse Forlebig er det Svale Andre Leren, Emil Topstad og jeg Håper vi treffer noen andre også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd Hølleland Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ble invitert av Emil så jeg kommer nok den dagen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Flotters Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Har høstferie fra 11. jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Onsdag er ikke noe dumt valg, da får dere jo både Thai og Korean! God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Men PIA kommer ikke på onsdager, gjør den vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da er det ikke lenge til 6 oktober folkens! Artig om noen flere herfra hadde tatt seg noen timer på osl den dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 PIA er ikke på onsdager nei. Men for all del, Thai og Korean er ikke og kjimse av de heller. Mulig jeg kommer oppover etter arbeidstid. Jobber til 1530 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Supert Steinar! Håper vi ses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Forlebig er det Svale Andre Leren, Emil Topstad og jeg -trodde du visste at jeg også kommer (selv om dette ikke er bekreftet enna da.. om jeg får jobb den dagen, kan jeg ikke ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.