Geir Teigo Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ønsker et gammelt ratt å eksperimentere med. Må være force feedback Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har ett Logitech Driving Force Pro her i original eske...som sknapt er brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ser det ligger på finn til 600,-. Hva skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har et gammelt Ferrari Force Feedback ratt (ganske lekkert) til PC, akkurat som denne: http://images.fixya.com/G/Guillemot/177x150/20299973.JPG Hva skal du bruke det til egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hva vil du gi :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg skal rive ut innmaten og prøve meg på et yokeprosjekt hvor sentreringen skjer med denne motoren istedetfor fjærer. Så det er litt leit å ødelegge et fullt brukbar/salgbart ratt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.