Gå til innhold

Point of View GT8800 skjermkort selges.


Esben Norby

Anbefalte innlegg

Jeg har slått på stortromma og kjøpt meg et nytt skjermkort til kr 4000,- i håp om at FSX skulle flyte enda bedre, noe det dessverre ikke gjorde.

Skal derfor selge mitt gamle Point of view Gforce 8800GT med 512mb ram. Dette kortet kjører FSX og andre spill som f.eks Call of duty modern warfare helt uten problemer( jeg har E6750 cpu og 4 gb ram).

Score på 3D mark gikk ifra 15600 til 17000 på mitt nye kort til kr 4000,-,(GTX480) så mye forskjell var det dessverre ikke.

 

Selges for kr 400,- iklusiv frakt.

 

Send mail eller ring hvis du er interessert.

post@norby.no

Tlf 93433383

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Fred sier er det nok dessverre litt skivebom for akkurat FSX. :(

 

Hos deg blir det i tillegg et lite balansert system, med komponenter som overhodet ikke står i stil med hverandre. Ingenting blir bedre enn det svakeste ledd, og har man et grafikk-kort som kan tygge gjennom formidable mengder data, må resten av systemet være i stand til å levere data til skjermkortet like raskt. GTX480 har godt over dobbelt regnekapasitet av 8800GT.

 

E6750 og 8800GT er et velbalansert oppsett, så endre annonsen din, og selg hele maskinen (unntatt skjermkort). :cool:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...