Gå til innhold

Mine Første på YouTube


Steve Strøm

Anbefalte innlegg

Youtube_737 W.

 

Best ved 720p fullscreen!!!...så gjør det når dere ser :)

(uten lyd foreløpig)

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg å legge ut litt småting på youtube..Det er som er litt synd med denne var at jeg dreit meg ut på slutten, så jeg fikk ikke med landingen. Kom borti frapsknappen :(...men men..

Dette er bare mine første filmer, men jeg lærer med programmene steg for steg, så husk det, hvis noen vil kommentere :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det så pent ut, fin flyt, men et spørsmål (mulig det bare er min maskin) skal det ikke være lyd? Jeg hørte nemlig ingenting, om du ikke fikk opptak av lyden, kunne du kanskje lagt på et passende soundtrack i stede? Fikk liksom ikke med meg hele opplevelsen rundt filmen da jeg i stede ble sittende og fikle med høyttalerne mine under halve filmen for å finne ut av om det var noe galt hos meg eller ei.

 

Uansett, filmen så ihvertfall bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er ikke lyd på denne..lyden på wilco sin 737 er ikke all verden syntes jeg..

 

Jeg skal legge inn passende musikk/lyd når jeg får tid.

 

Jeg ser nå at den kanskje er noe mørk..Dette er nok fordi at min PC-skjerm hjemme er kalibrert litt rart (grunnet ett annet prospekt)..men ser nå på jobben at det er litt mørk på en "vanlig" skjerm. Hjemme er det noe lysere ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJJ: er helt enig..Ser at den ble for kraftig..kommer nok av at min skjerm hjemme er litt anderledes kalibre...må kalibrere til vanlig skjerm for jeg redigere tror jeg..det skal være en "ramme rundt", men ikke så stor og kraftig som dette..skal rette det når jeg legger på musikk..forslag til musikk tas imot med takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...