Gå til innhold

Selger datadeler og kabinet


J S

Anbefalte innlegg

Hei selger nå hovedkortet mitt og ramm er med også så får dere et kabinett med men veit ikke hva hovedkortet heter men ramen er en 2gb DDR2

pc er kjøpt i 2009

 

selges alt for 800kr eller bud med kabinett, hovedkort, ram

kan selge skjermkortet også for 100kr det er et Nvida GeForce G100 512MB DDR2 V/D/HDMI

 

For bilder kontakt meg på mail :)

 

 

 

 

 

 

Vis det er noe du lurer på så ta kontakt med meg på E-post

younas_96@hotmail.com

 

Mvh

younas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst eller ikke, noe nærmere beskrivelse av hva du selger kunne også vært noe som får folk til å trigge.

Et kabinett kan jo være så mye, tar det E-ATX kort f.eks. eller er det desktop, miditower, fulltower eller hva. Kanskje ett bilde hadde gjort susen.

Hvilket merke (Brand) er hovedkortet. Er det mange ramplasser på det, hvilket prosessor passer det til?

Her hagler spørsmålene.

Skal jeg selge en bil så holder det ikke med å si i annonsen: Jeg selger en bruktbil og så klage etterpå at ingen responderer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for og være frekk men Osen skal jeg vite hva navnet på hovedkortet når det ikke står noe der?.

 

 

 

det kabinettet støter bare microATX

og støter RAM DDR2 og prossesor SOCKET AM.

 

 

Osen legger jeg ut bilde her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...