Olav M. Rønningen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er mulig dette har vært dekket her tidligere, men jeg fant det ihvertfall ikke. Utrolig trist sak! :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er noen måneder gammel den nyheten her ja. Men at dette er utrolig trist er jeg utrolig uenig i. Alle 28 ombord kunne selv gå ut etter nødlandingen og bare 7 av passasjerene fikk betegnelsen lette skadet. I tillegg står det her å lese at Rosinbomberen skal reparerers til flybar status igjen. Mer en solskinnshistorie dette syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Selvsagt er det flott at alle kunne spasere fra buklandingen, men fra et flyhistorisk synspunkt er det faktisk også utrolig trist når slike veteranmaskiner går i bakken. Det utrolig triste mhp selve flymaskinen utelater selvsagt ikke det utrolig hyggelige at alle ombord nesten kom uskadet fra dette. Og, det gjenstår faktisk å se om denne maskinen virkelig kommer på vingene igjen, men jeg håper jo at den gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.