Gå til innhold

Høstens første Iron-flight på Multiplayerserveren


Anbefalte innlegg

Heisan alle. Her kommer noen bilder fra høstens første Ironflight-tur på FSX multiplayerserveren. Ironflight er motstykket til Søndagsturene på samme server, og er et tilbud til de som flyr heavy.

 

Den første turen gikk følgende rute: Oslo-Stockholm-Tallin.

 

Med et oppmøte på 10 personer så er det helt klart at dette tilbudet også er ettertraktet.

 

Mye morro på slike turer og mye kunnskap deles mellom deltagerene.

 

Desverre ble det også ikveld ødelagt litt av at serveren datt ned i tide og utide desverre. Forhåpentligvis får vi snart på plass en dedikert FSX-server som vil være langt mer stabil :)

 

Vil takke alle "piloter" som møtte fram idag, og håper dette frister til gjentagelse og at flere vil hive seg på utover høsten. Dette er ren og skjær morro, på alle måter.

 

Over til de bildene jeg fikk tatt fra turen imellom serverkræsjene.

 

På vei ut til RW01L på Gardermoen, passerer Ernst i en kamuflert 707

2010-8-25_20-10-21-578.jpg

 

Fikk tydeligvis noe problem med liverys på Level-D's 767, og hadde med to utgaver av B767 Spøkelseskladden, med Mathias og Fred som piloter. Ernst i bakgrunnen med sin 707.

2010-8-25_20-11-45-375.jpg

 

Her har Tormod linet opp i sin MD80 på RW01L og Odd Magne på hold i sin 747.

2010-8-25_20-12-59-233.jpg

 

Airborne og på climb ut av ENGM

2010-8-25_20-44-18-179.jpg

 

Nydelig kveld hadde vi

2010-8-25_20-19-51-647.jpg

 

2010-8-25_20-21-15-652.jpg

 

Her er Fred og jeg etter takeoff fra Arlanda på vei til Tallin

2010-8-25_22-27-31-558.jpg

 

Enroute Tallin, det har blitt betydelig mørkere

2010-8-25_22-46-9-975.jpg

 

Snart nede i Tallin, og parkering for kvelden.

2010-8-25_23-9-28-976.jpg

 

PS.

Vet rød skrift "ødelegger" bildene, men ville ha de med for å vise hvem som fløy hva :)

 

Vil takke alle som var med på turen, og til tross for serverproblemer var dette kjempemorro.

 

Desverre får jeg ikke blitt med neste onsdag, men jeg vet andre vil ta over stafettpinnen. Gleder meg til neste tur jeg får vært med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg avgang fra OSL, og hadde tenkt å joine fra Arlanda. Flere serverkrasj gjorde desverre at jeg aldri fikk sjangsen til å bli med til Tallin. Vi piloter har gjerne booka et vindu vi må forholde oss til. For min del måtte jeg melde pass, men ser tydelig hva jeg har gått glipp av. Fikk heldigvis med med meg mange approaches i Stockholm før jeg måtte logge av. Kjekke medpiloter på TS gjorde allikevel dette til en minneverdig time på multiplayeren.

 

Flotte bilder :D

 

Audun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

GRATULERER MED DAGEN JAN ARILD, og gratulerer med flott intro av ny MP-kveld med meget høy avhengighetsfaktor :grin: . Kjempegøy å fly big irons i flokk, selv om serveren var noe ustabil. Ser for meg at dette kan vokse seg STORT, når PMDG 737 kommer ut ( har inntrykk av at det er en modell ALLE skal ha). Her må det investeres i mer utstyr til cockpit og teorikurs i navigasjon :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...