Jan Arild Gjemble Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Heisan alle. Her kommer noen bilder fra høstens første Ironflight-tur på FSX multiplayerserveren. Ironflight er motstykket til Søndagsturene på samme server, og er et tilbud til de som flyr heavy. Den første turen gikk følgende rute: Oslo-Stockholm-Tallin. Med et oppmøte på 10 personer så er det helt klart at dette tilbudet også er ettertraktet. Mye morro på slike turer og mye kunnskap deles mellom deltagerene. Desverre ble det også ikveld ødelagt litt av at serveren datt ned i tide og utide desverre. Forhåpentligvis får vi snart på plass en dedikert FSX-server som vil være langt mer stabil Vil takke alle "piloter" som møtte fram idag, og håper dette frister til gjentagelse og at flere vil hive seg på utover høsten. Dette er ren og skjær morro, på alle måter. Over til de bildene jeg fikk tatt fra turen imellom serverkræsjene. På vei ut til RW01L på Gardermoen, passerer Ernst i en kamuflert 707 Fikk tydeligvis noe problem med liverys på Level-D's 767, og hadde med to utgaver av B767 Spøkelseskladden, med Mathias og Fred som piloter. Ernst i bakgrunnen med sin 707. Her har Tormod linet opp i sin MD80 på RW01L og Odd Magne på hold i sin 747. Airborne og på climb ut av ENGM Nydelig kveld hadde vi Her er Fred og jeg etter takeoff fra Arlanda på vei til Tallin Enroute Tallin, det har blitt betydelig mørkere Snart nede i Tallin, og parkering for kvelden. PS. Vet rød skrift "ødelegger" bildene, men ville ha de med for å vise hvem som fløy hva Vil takke alle som var med på turen, og til tross for serverproblemer var dette kjempemorro. Desverre får jeg ikke blitt med neste onsdag, men jeg vet andre vil ta over stafettpinnen. Gleder meg til neste tur jeg får vært med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fikk ikke med meg avgang fra OSL, og hadde tenkt å joine fra Arlanda. Flere serverkrasj gjorde desverre at jeg aldri fikk sjangsen til å bli med til Tallin. Vi piloter har gjerne booka et vindu vi må forholde oss til. For min del måtte jeg melde pass, men ser tydelig hva jeg har gått glipp av. Fikk heldigvis med med meg mange approaches i Stockholm før jeg måtte logge av. Kjekke medpiloter på TS gjorde allikevel dette til en minneverdig time på multiplayeren. Flotte bilder Audun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kjempebilder Jan Arild. Synd jeg ikke fikk til å bli med, men problemer på det lokale strømnettet restartet alt her hjemme med forskjelllige mellomrom. Håper å bli med neste onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2010 GRATULERER MED DAGEN JAN ARILD, og gratulerer med flott intro av ny MP-kveld med meget høy avhengighetsfaktor :grin: . Kjempegøy å fly big irons i flokk, selv om serveren var noe ustabil. Ser for meg at dette kan vokse seg STORT, når PMDG 737 kommer ut ( har inntrykk av at det er en modell ALLE skal ha). Her må det investeres i mer utstyr til cockpit og teorikurs i navigasjon :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Grattis me dag Jan Arild. Ser ut til at dykk storkosa dykk på turen :-) Ernst: Berre gi beskjed så skal eg kurse deg i navigasjon eg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gratulerer med dagen Jan Arild. Det var fine bilder som du la ut (som vanelig) Gøy og se hvor mange som flyr stort igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Utrolig fine bilder, og gratulerer med dagen Hvordan MD er det? Og hvem sin model? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Tusen takk for kommentarene og bursdagshilsenene Flyet er Super80 Pro Edition fra Coolsky (Espen Øijordsbakken står bak Coolsky) http://www.coolsky.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2010 Det var en meget hyggelig sosial flight på Onsdags kveld, mange møtte opp :cool: dette var meget bra Jan Arild !!! tross problemer med serveren.. Gleder meg til neste flytur online på Mp serveren Flotte bilder igjen av deg Jan Arild :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.