Gå til innhold

Trening fredag 20 august fra 20-22.00


Jarle Pedersen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Nok en app. trening på gang, og for å gjøre tingene litt mere spennende har jeg valgt å booke ENTO_APP for denne treningen.

 

Dette vil si at jeg dekker Torp, Rygge og Skien :D

 

Ønsker alle som vil fly velkommen til Farris TMA fredag 20 august fra 20.00 til 22.00 lokal tid

 

Hvis noen ønsker å sitte Torp eller Rygge twr så er det bare å booke. Geiteryggen information er jo også et morsomt alternativ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Henrik smile

 

Med tanke på at Joakim ønsker seg MASSE VFR i morgen så anbefaler jeg dere å fly til/fra Geiteryggen(Information online)-Gardemoen og sette Joakim skikkelig på prøve. Samle dere 6-7 stykker og ta turen sammen laugh

Ja 6-7 stykker kan jo diskuteres da Jarle! Men tar gjerne imot/sender noen til og fra Farris ja! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med diverse flyproblemer idag.. hehe. Et helikoopter som tok en litt rar landing og ble borte, en fra utlandet som ikke hadde nok fuel til å fullføre vector til landing, måtte ta alle snarveier, han fikk stopp rett etter å ha crosset rwy mot stand. Og sist et ga som fikk engine failure under t/g.

Meget dårlig sikt for VFR i tillegg.

 

Men uansett, tusen takk til alle som var på vingene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...