Jan Arild Gjemble Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Heisan, fikk lyst å legge ut noen bilder fra siste tidens flights. Ingen story, men kun random bilder. Flightene ble foretatt med real time og real weather. Bildene er kun beskjært for å få fram det jeg vil, og en normal oppskarping Random, tror det var et eller annet sted i Tyskland denne flighten ble foretatt. En flight sammen med Øystein og Paul-André fra Bodø til Alta: Kveldens flight sammen med Øystein fra Kiruna ned til Stockholm Det var det for denne gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Likte godt de bildene, fikk neste lyst til og fly litt selv nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, fikk fryktelig lyst til å fly nå! Knallfine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 18. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 18. august 2010 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Takker for kommentarene Morro om noen får lyst å fly ved å se bildene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2010 Morro om noen får lyst å fly ved å se bildene da ......mine lyster går mer i retning av mord! Farlig flotte bilder og sjokkerende god grafikk. Ikke at DET var noe nytt fra den karen, men det er tydelig at du har mer grafikk-innhold enn de fleste. Det kom spesielt godt fram i Bodø-bildet, hvor jeg mangler store deler av byen, mens du har både hus og hytter i riktig mengde!! Og når jeg kjenner etter, så fikk jeg faktisk lyst på en flytur, jeg også :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Der var "Learjeten" min ja :whistle: Dette er en hemmelig utgave som klarer 600kt glatt uten problemer. Kjekt når man tar av sist og skal ta igjen førstemann for å sjekke litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Takketitakk Ernie.... PS.. husk bare å spare litt av flylysten til søndagskveld. Da står det en flight som du sent vil glemme å venter... Warbirds i Grand Canyon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.