Simon Trefjord Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Av og til er det lov med litt urealistiske settings... ...så jeg bestemte meg for å teste "carrier-egenskapene" til Carenados Cessna. USS Nimitz befant seg for øyeblikket i Swiftsure Bank utenfor Strait of Juan de Fuca som deler Washington fra British Colombia. Jeg tok av fra Sekiu Airport og satte kursen mot havet. Ved 500-700 fot var været flott med et virvar av flotte skyer... Havet var speilblankt og uten bølger... Men med en gang jeg kom under 250 fot var det tåkete og dårlig sikt. ...var vel strengt tatt litt lavere enn 250 fot her da: Etter ca. fem minutters flytur fikk jeg se USS Nimitz komme ut av tåkehavet: Jeg hadde på forhånd kontaktet Kaptein Paul O. Monger (som jeg selvfølgelig er godt bekjent med), og fått tillatelse til å utfolde meg rundt den 333 meter lange kolossen. Så kom det jeg virkelig hadde gledet meg til. Å teste "carrier-egenskapene": Landingen gikk smertefritt! Mannskapet fikk seg nok en overraskelse da det ikke var et vanlige F/A-18 som landet: Etter en del kaffekopper og litt småprat med Kaptein Monger, var det tid for å returnere til Sekiu. Takeoff gikk fint... ...og etter noen sekunder var jeg over tåkehavet igjen. Dette er mitt første forsøk på en liten bildeserie med tilhørende historie, så på forhånd takk for konstruktiv kritikk Addons som påvirker bildene: REX Cerrenados C185F AiCarriers2 og USS Nimitz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kjempefine bilder og historie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Artig bildeserie, ser gjerne mer som dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Takk til begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Pene bilder Simon Keep up the good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Takk Harald Skal prøve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.