Ivar Skaugstad Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 .. for første gang i simulator historien! Som en av de mange her inne som virkelig er blitt bitt av simulator basillen, opplevde jeg i går mitt største mareritt. På ett eller annet vis hadde ett virus infisert anti-virus programmet jeg benyttet. Dette resulterte i at jeg ikke fikk kjørt programmet, ei heller oppdateringen for å holde virus definisjonen up to date. I tillegg sørget viruset for at jeg ikke fikk logget meg inn på Facebook, ei heller MSN og ServInfo. Med så mange programmer nede for telling så jeg intet annet alternativ enn å formatere PCen etter 3 år med tweaking og tilpassing av simulatoren. Til gjengjeld har jeg hatt FSX liggende en stund, i påvente av en fullstendig formatering - var dette tidspunktet for å gå vekk i fra FS9 etter alle disse år? Etter noen timer med doktorarbeid klarte jeg omsider å få datamaskinen tilbake til "normaltilstand", slik at de overnevnte programmer nå fungerer som de skal. Med det resultat at FSX blir liggende på hylla, iallefall en liten stund til.. Hva er din histore fra en tilsvarende hendelse? Siter
Sverre Andre Nordheim Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Joda Ivar, har vært gjennom samme problemet flere ganger jeg også og har som deg fortsatt FSX liggende på hyllen siden jeg aldri har hatt for store problemer med å få maskinen tilbake i operativ tilstand igjen før en formattering. Derimot så går jeg uansett med tanker på å legge inn FSX igjen uansett slik at jeg er klar til NGX når den slippes. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.