Øyvind Schou Johnslien Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Jan Arild hadde lagt opp ei rute fra CYQQ Comox til CBA7 Scar Creek og denne gjennomførte vi her før idag. Må virkelig si at dette terrenget er kjempeflott å cruise rundt i. Makan til fjell og daler gutta har fått frem i PNW land skal man leite lenge etter. Vi snakka om det underveis i dag at det skulle jammen vært noe hvis resten av FSX også hadde den samme kvaliteten. Av en eller annen grunn hadde vi stor forskjell på været inne på serveren igjen. Ikke veit jeg hva som gjør dette, men Jan Arild hadde stort sett klar vær og jeg. Tja Ta en liten kikk på disse bildene.. Ut i fra Cosmos hadde vi vertfall en kjempefin soloppgang. Underveis oppover finnes det mange små sidedaler som bare ber om å bli utforsket. Og det skal di også etterhvert. Så begynner disen å dukke opp. Ihvertfall på min sim??? Trolsk stemning her oppe. Det gjør seg med slik vær i slikt terreng. Litt usikker på hva den piggen som stikker opp bak Jan Arild heter, men kan det være Mt Aurora mon tro? Sånn der var det da noen bilder ute. Til dere som ikke har PNW kan jeg trygt anbefalle dette add on. Det er så utrolig bra i forhold til å fly uten at man bare må oppleve det selv. Håper dere likte bildene, og kanskje vi får se Jan Arild sine også for å se forskjellen på været vi opplevde? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Nydelige bilder Øyvind. Det var en fantastisk tur vi hadde på dagen idag. En tur tidlig på morgenkvisten med masse stemning og flott natur. Her er mine bilder fra dagens opplevelse. Take off fra Comox På vei inn fjorden og til fjellene Begynner å nærme oss Scar Creek litt opp i dalen fra fjorden Gjør en runde over Scar Creek før jeg snur og lander Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.