Arild Schubert Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 http://www.worldairroutes.com/Braathens_B7372.html Arild Siter
Morten Nelson Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Tøft! Tror jeg ahr sett dette før. (Eller var det noen som lignet enormt mye?) [ 08.09.2002, 00:46: Endret av: Morten Nelson ] Siter
Roald Hansen Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Morten, Hvis du har kjøpt videoen fra World Air Routes - produsert av JUST PLANES VIDEOS, Boston MA - har du sett dette før. Bildene er "screenshots" fra videoen - jeg har den. Jeg har ikke kjøpt den, men fikk den fra en som flyr i Braathens, og som satt i styrhuset på en av flightene som er på videoen - flight BRA-462 fra Tromsø til Gardermoen med LN-BRI hvor han er PF. Crew som var med på denne fikk hvert sitt eksemplar av kassetten. Jeg fikk den - for mye landskap og for lite om fly etter piloters mening. Hilsen Roald Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 Ja enig i det. Norge har flott natur men det er ikke derfor du kjøper den filmen, ITTV sine er klart bedre. (Av de jeg har sett) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.