Arild Schubert Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 http://www.worldairroutes.com/Braathens_B7372.html Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Tøft! Tror jeg ahr sett dette før. (Eller var det noen som lignet enormt mye?) [ 08.09.2002, 00:46: Endret av: Morten Nelson ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Morten, Hvis du har kjøpt videoen fra World Air Routes - produsert av JUST PLANES VIDEOS, Boston MA - har du sett dette før. Bildene er "screenshots" fra videoen - jeg har den. Jeg har ikke kjøpt den, men fikk den fra en som flyr i Braathens, og som satt i styrhuset på en av flightene som er på videoen - flight BRA-462 fra Tromsø til Gardermoen med LN-BRI hvor han er PF. Crew som var med på denne fikk hvert sitt eksemplar av kassetten. Jeg fikk den - for mye landskap og for lite om fly etter piloters mening. Hilsen Roald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Ja enig i det. Norge har flott natur men det er ikke derfor du kjøper den filmen, ITTV sine er klart bedre. (Av de jeg har sett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.