SB Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Da er vi i gang, kom igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Dritgøy med ATC i nord. Det er det alltid og det ble jo også bra med trafikk forstår jeg! good work Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Tusen takk for at du kom, når jeg er ferdig med utsjekk og alt så skal jeg sørge for å være litt ATC i nord-norge Takk, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Holst Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Supert! Vi trenger mer av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bra Snorre. Den liker jeg. Jeg er klar for ENBO når jeg består utsjekken, forhåpentligvis om ikke alt for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Vel... Ny trening på tirsdag. Samme tid og samme plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.