SB Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hei! Jeg skal ha min andre ATC trening på Onsdag 7. Juli 2010. Denne gangen på Bergen Lufthavn, Flesland (ENBR). Jeg håper på mer trafikk enn idag (det kom bare tre fly...), derfor valgte jeg en større flyplass Oppsummering Hva: ATC Trening (VATSIM) Hvor: Bergen Lufthavn, Flesland (ENBR) Når: 7. Juli 2010 kl. 20:00 - 22:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Bare må "bumpe" denne litt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tar meg en tur. Hvilken type trafikk ønsker du. VFR eller IFR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Så ikke den, gitt! Bra du kom med IFR, det var akkurat det jeg ønsket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.