Gå til innhold

Aeroworx KingAir Forum dead. New KingAir forum


Bjarne Horsboel

Anbefalte innlegg

Desværre har Aeroworx valgt at lukke deres KingAir B200 forum.

 

Men vi er et par stykker som har sat et ny KingAir forum op.

 

Vi håber at finde så mange af de "gamle" medlemmer som muligt, og selvfølgelig også nye medlemmer.

 

Så hvis dit hjerte banker for aeroworx Super King Air B200 ? !

 

Så prøv dette link til det nye KingAir forum.: http://sdmaus.com/kingair/index.php

 

Mange venlige hilsner

 

Bjarne Horsboel :)

 

p.s. Jeg kunne ikke finde noget i forum regler der forbyder at linke til andet forum. Skulle jeg tage fejl , så slet bare mit indlæg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bjarne. :)

 

Det var triste nyheter at det ser ut sanns. alt som lå inne av gode tips, innlegg, oppdateringer, bilder osv. på det gamle forumet nå er forvunnet.

 

Men mange takk for flott initiativ for å viderføre meninger og info/diskusjoner for fremdeles etter min mening noe av det aller aller beste add-onet som noensinne er laget for MSFS. :)

 

Noen forresten som vet hvordan det ligger an med Flight1's arbeide med overtagelsen av B200'n til FSX? Ville vært svært trist skulle den også evt. være oppgitt. Ikke (så veldig da) lenge siden jeg så bilder av den eksteriørmessig, og den så jo derfra minst like fin ut som FS9-versjonen, selv om cockpiten m/lyd for meg er 99% av det viktigste med en god simulasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...