Bjarne Horsboel Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Desværre har Aeroworx valgt at lukke deres KingAir B200 forum. Men vi er et par stykker som har sat et ny KingAir forum op. Vi håber at finde så mange af de "gamle" medlemmer som muligt, og selvfølgelig også nye medlemmer. Så hvis dit hjerte banker for aeroworx Super King Air B200 ? ! Så prøv dette link til det nye KingAir forum.: http://sdmaus.com/kingair/index.php Mange venlige hilsner Bjarne Horsboel p.s. Jeg kunne ikke finde noget i forum regler der forbyder at linke til andet forum. Skulle jeg tage fejl , så slet bare mit indlæg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Trist at det gamle Aeroworx B-200 forumet legges ned. Takk til Bjarne for den gode nyheten at han er med å starter nytt forum for oss som storkoser seg med denne KingAir 200. Vil samtidig få takke ham for masser av flott arbeid han la ned i det gamle forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei Bjarne. Det var triste nyheter at det ser ut sanns. alt som lå inne av gode tips, innlegg, oppdateringer, bilder osv. på det gamle forumet nå er forvunnet. Men mange takk for flott initiativ for å viderføre meninger og info/diskusjoner for fremdeles etter min mening noe av det aller aller beste add-onet som noensinne er laget for MSFS. Noen forresten som vet hvordan det ligger an med Flight1's arbeide med overtagelsen av B200'n til FSX? Ville vært svært trist skulle den også evt. være oppgitt. Ikke (så veldig da) lenge siden jeg så bilder av den eksteriørmessig, og den så jo derfra minst like fin ut som FS9-versjonen, selv om cockpiten m/lyd for meg er 99% av det viktigste med en god simulasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har faktisk aldri oppdaget dette forumet, til tross for at jeg nå har flere hundre timer i flymodellen. Det var dumt. Synd at alt nå tydeligvis er borte. Men godt at det er opprettet et nytt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.