Roy A. Helgesen Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Hei, skal fly med TF764 fra Gøteborg, Landvetter til Split i Kroatia klokken 06.30 i morgen tidlig, men lurer veldig på hvilket flyseleskap jeg skal fly med.. Det hele er i regi av Malmö aviation.. Er det noen som vet noe om dette? Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Hmm.. Så vidt jeg kan se, så flyr Malmö Aviation AB kun innenriks... Derfor tror jeg ikke dette er svaret på dette spørsmålet, men takk allikevel! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har funnet 4 tilfeller av TF764 i løpet av de siste 30 dagene, samtlige er fløyet som SCW764 ("Scanving", som er Malmö Aviation AB), og med individene SE-DSR, SE-DST og SE-DSY. Så ja, bli ikke overrasket om du ser en Malmö Aviation British Aerospace Avro 146-RJ100 når du kommer til Gøteborg... Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Okey, takk for hurtig svar! =) Da ser det ut til at jeg har en laaang tur framfor meg Men, morsomt skal det allikevel bli å fly noe jeg aldri har fløyet tidligere! Siter
Johan Clausen Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Malmö Aviation flyver scheduled kun i Sverige. Men de har mange charterflyvninger uden for Sverige. De flyver ofte fra CPH ved jeg, men de har også flyvninger til og fra Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.