Eivin Stensø Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei folkens! Jeg har vært og kjøpt Sky Simulations DC-9. Det virker å være et meget imponerende stykke FS-fly. Foreløpig virker det å leve opp til forventningene sånn til de grader. Har brukt noen timer på å få i gang APU og motorer. Forsåvidt fått det i lufta en tur også. Er det noen som har noe erfaring med dette flyet? Skjønner at jeg har mye å lære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan blir det med erfaringer? Jeg vurderer nemlig selv å gå til anskaffelse av et fly uten FMC for å praktisere blandt annet VOR og NDB navigasjon samtidig som øvrige systemer er godt simulert, og da er denne en potensiell kandidat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Det er kun ett par ting som jeg savner med Sky Simulations DC-9, ellers er den bortimot fullkommen. Jeg savner virkelig IAS og mach hold funsksjonen på autoflighten. Dessuten savner jeg QRH og pax loader. Jeg forstår det sånn at alt dette er prioritert i neste service pack. Ellers er det et svært vakkert fly. Det låter fantastisk og flyr som en ørn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 DC9 er fine maskiner. Vi (NSC) bygger blandt annen om en MD80 trainer til nyere SW. Vi har brukt Sky Simulations DC-9 sin samt Maddog sine modeller. Vi havnet på Maddog da vi har et samarbeidsprosjekt for å løse SIOC overhead via denne siten. Link til vårt prosjekt finnes her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.