Gå til innhold

Spottesteder på Torp?


Anbefalte innlegg

Vet det er en plass ved hangaren til Dakota Norway, sjekk hjemmesidene deres. Ellers så er det vel parkeringsplassen, helt inne ved gjerdet, som burde være bra ved landinger og take-off fra syd.

Hvordan det er med gjerder og sånt vet jeg ikke.

 

Rapporter om forholdene da, da jeg har lyst til å ta meg en tur ut når jeg får lappen og er ferdig med eksamen(1 uke!). :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,selv synes jeg det ikke var store greiene å skryte av.

 

Gikk først en tur opp på den store parkeringsplassen til høyre for terminalen. Oppå toppen der å litt ut, hadde vært perfekt, hadde jeg hatt bedre zoom, og en evt gardintrapp av noe slag.. :P Var for langt unna. Der de tok av å landa, måtte jeg stå borte ved lufthavnvakta/dakota norway for å se noe, men fikk heller ikke med meg så stort.. Igjen, for liten zoom. Har noen bilder, mest av div på Torp, ikke stort av fly for å si det sånn.. Men skal se om jeg har noen brukbare å legge ut.

 

Kan hende noen av dere vet om bedre steder, evt på andre siden av rullebanen, men det er nå så.. Hvis noen har tenkt seg oppover i nærmeste framtid, skriv her eller send PM, så får jeg se om jeg blir med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du kjører til terminalen tar du til høyre før p-huset, inn noen bommer! rett frem, venstre og helt opp!

 

Du må selvfølgelig gå denne veien etter å ha parkert på korttidsparkeringen foran terminalen! men ja blir vel sør for p-huset på øverste nivå, oppå den lille fjellhylla liksom!

 

Der får du ihvertfall god utsikt over rullebane og de tre innenlandsgatene! Dog ingenting av utlandsgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke er helt på jordet, fløy SAS til Torp, for en tid tilbake, så jeg er ganske sikker på dette er SAS, rett etter de kjøpte opp Braathens..? Mulig jeg tar feil.

 

Vet at Braathens fløy til Torp også, men det var vel lenger tilbake, før de tok i bruk denne fargen på flyene sine..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...