Eivin Stensø Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har lagt inn Norway NATCON 1.5 slik manualen sier men får ikke opp TAG'en på riktig måte. Får heller ikke opp norske frekvenser slik det beskrives. Hjelp mottas med takk. Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 OTHER SET -> Display settings -> velg så NATCON på "tag famely" og radar på "simulation mode". Så går du inn på OTHER SET -> General settings -> velg så Easy VATSIM på "Correlation mode" Det jeg har det innstilt på og funker bra. For frekvensene må du laste opp ASR filen som følger med via OPEN SCT og open. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg får desverre ikke opp NATCON på TAG family. Den er rett og slett ikke der så jeg kan velge den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Da har du ikke fulgt Eivind's manual som følger med filen Du må sørge for å laste inn alle filene som følger med inn i ES, har du gjort det riktig så skal NATCON stå der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kan ikke forstå hva jeg har gjort feil. Må vel begynne helt på nytt igjen. Takk for hjelpen. EDIT: Nå funka det. Alle gode ting er 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.