Sandro Stanojevic Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Når jeg flyr f.eks. FS2004 kommer det plutselig opp en side fra internettet. Når jeg var på trening i dag kom det opp 10 sider fra internettet, masse reklame og ting. Kan noen hjelpe meg å få det vekk? Det er irriterende når jeg spiller FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Virus... Kjør en anti-virus scan å prøv å rydde litt opp i midlertidige filer osv. (Ikke last ned spessielt grove ting ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 http://www.microsoft.com/security_essentials/ Gratis og bra virusbeskyttelse. Last ned, installer og kjør et grundig søk. http://www.safer-networking.org/no/download/index.html Spybot laster du ned og kjører et søk for å ta programmer som ikke nødvendigvis er farlige, men som overvåker hva du gjør og deretter gir deg (bl.a.) reklame for det du ofte driver med på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Har tatt et grunding søk med antivirusprogrammet mitt, der fant den trojansk hest (den er fjernet nå). Har tatt et søk til men finner ikke noe virus. Skal prøve det dere skrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja men da er nok reklamen borte også, ettersom at dette kan styres av en tredjeparts program eller hacker slik jeg forstår det da. Denne skal kunne utføre oppgaver for å forstyrre, skaffe informasjon, vise din skjerm osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Skanner pc'en en gang til nå, så ser jeg hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Brukte det programmet du sa Aslak, det fjernet 55 internett ting som dukker opp, men klarte ikke å fjerne alle på grunn av at jeg ikke er en administrator. Hva vil det bety? Det står: You should have an administrator scan and fix again! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Er det Spybot du snakker om? I så fall, prøv å høyreklikke på snarveien og start programmet med "Kjør som administrator". Da ordner det seg muligens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Ja det var det, men nå er problemet fikset. Takk for at du viste det programmet det har vært til stor hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 så kan du vell laste ned ccleaner å kjøre den så kvitter du deg med midlertidige filer å annet søppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.