Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Askeskyen som alle har fått med seg gjorde jo at jeg ikke fikk tatt turen til Spania og hjem igjen. Dermed ble jeg tipset om å ture innom et refund-skjema som jeg gledelig fylte ut. Er det fler av dere som har fyllt ut det samme eller lignende skjema? Har dere fått bekreftelse på at skjemaet er mottatt? Har gått over en uke siden jeg sendet det inn nå uten at jeg har hørt et eneste knyst om at det er mottatt en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Norwegian fortalte nylig i media at det kom til å ta god tid før alle fikk pengene på konto. Mange henvendelser gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Norwegian akter ikke å følge EU reglene som de er i dag, med mindre EU beslutter at reglene skal forbli som de er. Nå er det faktisk sånn at reglene eksisterte da asken la seg, så hva de venter på må da f vite. De har jo kassa full av penger , så jeg skjønner ikke hvorfor de trenerer utbetalingene: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10004560 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Når vi snakker om sola.. Fikk en e-post nå for noen få sekunder siden som forteller Vi vil med dette gi en bekreftelse på at vi har mottatt din søknad om refusjon av billetter på kansellerte flyvninger i forbindelse med askeskyen. Dette er en ekstraordinær situasjon og vi ber om forståelse for at vi har lang behandlingstid. Din henvendelse vil bli besvart så snart det lar seg gjøre og du vil da motta en kvittering på at refusjonen er utført. Har du allerede mottatt bekreftelse på at din henvendelse er behandlet, ber vi deg se bort fra denne e-posten. Vi takker for din tålmodighet! Med vennlig hilsen Norwegian Det er jo en start. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er en start ja! Men, husk på hvor mange tusener som gjør det akkurat samme som deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.