Andrew Thomsen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Får avsløre en hemmelighet eller to for å teste om jeg får til klikkbare bilder. Opp til dere å finne ut hvor det er :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Utrolig bra Andrew!! Både Evenes og Melkøya utenfor Hammerfest ser strålende ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det er mulig GEX hjelper til med airport texturen, og at det blir styggere for de som ikke har GEX. Men det tar jeg sjansen på. Er viktig at det ser bra ut på min egen PC, og så må evt dere andre finne dere i å anskaffe GEX :whistle: "Cold Grassland" ble i alle fall perfekt til både Evenes og til en annen flyplass i området. Kommer til å prioritere å lage egne gresstexturer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.