Gå til innhold

Mitt forslag angående POPUP


Bjørn Erik Stensby

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Pr. i dag er vi 2344 registrerte medlemmer her på Flightsim.no.

Tenk om vi alle sammen ga Dag 50kr. eller 100kr. hver oss?

Det ville bli noen kroner av det. Da kunne vi bli kvitt alle disse Popupene her.

Vi bruker jo tusenvis av kroner på datautstyr, for å få simulatoren til å fungere sånn noenlunde perfekt, så hva er da en 50lapp eller en 100lapp til Dag da. Dette er noe seriøst som vi burde gjøre synes jeg.

 

Hvis du gir opp ditt kontonr. her Dag så gir jeg gladelig en 100Lapp jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

En ting jeg glemte - Jeg har opprettet en ny konto i Skandiabanken, og jeg tror da det vil være enklere for dere i Sverige og Danmark som vil være med å få overført penger dit. (Den banken finnes i alle landene).

 

Den nye kontoinformasjonen er:

 

Dag Johansen

Postboks 526

8001 Bodø

 

Kontonr. 9710.50.51887

 

Om noen allerede nå ønsker å gi sin støtte til dette er det bare å overføre bidrag dit.

 

--------------------

Dag Johansen

Tatt fra et innlegg av Dag før han reiste på ferie..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange registrerte brukere her javel, men hvor mange tror du er særlig aktive her? Aktive nok til å ville sette penger inn på en konto til en av de kanskje utallige sidene de har lagt inn i favorittene sine?

 

Man er ikke medlem av noe, bare fordi man er registrert som bruker i et forum. Er selv registrert i en rekke forum rundt om, men ikke særlig mye aktiv i alle. Skal være en veldig god grunn for at jeg ville betale noe til mange av disse.

 

Flightsim.no er en utmerket website, men er ikke verdens navle. Men sist det var innsamling, så kom det inn en del kroner, fra innbitte brukere her... "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...