Gjest Mats Brendesæter Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 De dagene for de har bestemt seg for å ha ATC over hele Europa, hva er grunnen til at de ikke kjører Europa real-time da? Jeg har lurt på dette for det ville vært vanvittig kult, booket flighter. Også booker du en rute, både orign og destination. Jeg kan tenke meg det trengs mye planleggeing men de kan ha booking for både ATC og flighter over kanskje 1.5 måneders periode. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Grunnen til at man ikke har ett "all europe real time" event er nok pga. arbeidsmengden som skal til for å lage ett realtime event. Selv for en enkelt flyplass krever dette mye research og arbeid. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 13. april 2010 Skrevet 13. april 2010 Stemmer nok det, bare å lage Gardermoen Real Time krever mye koordinering og planlegging i lang tid før selve eventet, så et Europe Real Time tør jeg ikke å tenke på hvilken arbeidsmengde det ville medføre.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.