Gå til innhold

MEDIL UQ237 LMG


Emil Topstad

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal fly mellom ENGM og GCLP.

 

Så når jeg skal plotte inn dette punktet i FMC, så finner den det ikke.. UQ237

 

Hva kan jeg bytte det WP ut med?

 

ruten går slik:

 

ENGM SID SKI UZ705 PAM UN872 MEDIL UQ237 LMG UN10 SAU UN857 TERTO STAR GCLP

 

Kan noen være så snill og svare, så jeg får kommet opp i luften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hoppe over det, eller så kan du bruke RTE page i FMC også taster du inn UQ237 i feltet til venstre der Airways skal tastes inn. Og i feltet til høyre taster du inn Waypoint som er LMG.

 

Altså UQ237 er Airway, mens LMG er Waypoint i Airwayen :) .

 

For og komme til RTE page i FMC så trykker du først på RTE deretter NEXT PAGE, og her legger du inn Airway til venstre og Waypoint til høyre, om noe virket uklart :) . Jeg regner med du bruker LEGS page til og taste inn ruten din i FMC eller? Uansett anbefaler jeg deg og bruke RTE page da den er mye mer lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han vet at det er en airway, siden det stopper opp først på UQ237 :P

 

Du kan evt. prøve denne ruten:

SKI UM609 SVA UM604 DANKO UP850 GOLUM UN866 BERAD UM30 VEDER UZ218 BABEX UZ15 BIRBA UN873 SAMAR

 

Eller du kan plotte inn airwayen manuelt. Gå til der du fant ruten, som jeg tipper var her: http://rfinder.asalink.net/free/ , finn ruten mellom ENGM og GCLP og se på hvilke punkter som ligger mellom MEDIL og LMG. Disse punktene er de samme som du ville fått inn om du skrev UQ237.

 

Det er også greit å sjekke om du har en oppdatert AIRAC cycle installert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...