Gå til innhold

RC Fly 737 Scandinavian Airlines


Anbefalte innlegg

jeg er 14 år jeg har scala cessna 182 150 cm vingespenn holder på og lage f18 av depron men fin noe PDF akriv av 737 rc fly på internet print ut og teip sammen også stikke og kjøpe depron plater og bygg også senere male EASY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hvar de tinga du kan kjøpe en 2 småe elektro motorer med 5 000KW den er utrolig sterk treker op til 2 kilo noe sånt du kan bygge flyet i hvilken som helst skala

 

radio kan man kjøpe for 400-500 kr på www.throttlestore.com følger med motaker

så går vi over til servo det kan man kjøpe mico sevo fra elefun.no for 99 kr for 1stk. eller kjøpe futaba servo for 200 kr støre bare

 

også kommer vi over til styringen kjøp hengsler eller push road og hengsel fra hobby butik også kutt den elverator i 45 grader på kanten så har du styring så enkelt er det. jeg komm opi 1000 kr for alt med batteri :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo greit da men vis man ødileger flyene sine i crash så er det bare og reparere enkelt fordi man har laget flyet fra bunn da veit man osen man skal fikse det men man må ikke kaste noe rc elektriks

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian, først og fremst, hvordan erfaring har du?

 

Det virker som dere tror det bare er å fly noen timer med små modellfly før dere går over til store avanserte modeller. Det er ikke nødvendigvis om å gjøre å ha det største og fineste flyet, men heller det å kunne mestre flygingen, uansett vær og vind. DET er jo sjarmen med modellfly.

 

Jeg har hatt lisense på RC fly i snart 4 år nå og jeg har, skal jeg være ærlig, vært inne på tanken av å kjøpe meg noe større og mer spenstig. Men det å gå fra noe "simpelt" som et modellfly med la oss si 170 cm vingespenn og glowmotor til et fly på nesten 3 meter i vingespenn og jetmotorer/elektrisk motor er vel litt å ta i?

 

Prøv heller å jobb dere oppover gutter. Start på bunnen, med en trainer eller slikt. Deretter kan man kjøpe større og større fly etterhvert som man får inn flygeferdighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...