Audun Sjøen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 For å være klar til kompabilitets patchen til Black Shark kommer, tok jeg å Karl Johan (Kasj) oss en liten trenings runde i Black Shark idag. Her er resultatet, som dere vil se, det kommer til å ta en liten stund før vi er på topp igjen Shilkaen får tatt hasen på Kasj, for "ente" gang Fantastisk skade modell i denne simmen Kalle igjen, som strafer et par BTR-80'er Tatt et par treff her Vikr away Halter oss hjem for litt reparasjoner Nærmer oss Helipaden Og slik endte dette Kom meg faktisk hel ned, men så glemte jeg at jeg hadde forward trim på cyclic'en og da trilla helien like godt ut av paden. Dett var dett, regner med at Kalle kommer med noen blinkskudd han også etterhvert, uansett, prøver å legge ut bildene mine på denne siden: Auduns DCS bilder Snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Flotte bilder fra en fantastisk sim, prøvde meg litt med haien før FC2 kom ut, men siden det var veldig lenge siden sist jeg hadde spilt Black Shark så ble det mye "knall og fall". Jeg er glad jeg endelig kan fly fixed wing igjen, med Black Sharken hadde jeg nok med å bare holde meg i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Da har kasj og jeg vært ute med kremvispen og vortesvinet igjen, ikke så mye større suksess idag, men gøy er det Blir nok snart degradert begge to, bruker jo et helt statsbudsjett i fly og helikopter Kasj ligger å lurer på båtene vi skal senke, trenger jammen meg noen raketter i baken før de tar tegningen de der beista Fulltreffer Og det har jammen meg fienden også fått Gir ikke opp Kasj og meg i "tett" formasjon mens vi skyter nyttårsraketter på fienden Shkvalen viser tydelig fulltreffer, stor som en låvedør da, men men Har hoppa over til FC2, jeg i A-10, du ser kanskje såvidt Kasj innimellom vindusstolpene... Tror du jammen meg ikke fienden skyter tilbake også da, brann i høyre motor. Brannen er slukket her, men du ser på heatblur'en at motoren er kaputt. Kasj trener på fallskjermhopping igjen Jeg dør som regel momentant og kommer meg ikke sålangt... Som alltid en hyggelig liten omgang med favoritt krigsfly simulatorene våre. Anbefales på det sterkeste for alle som er interresserte i systemsimulering og store utfordringer. Ha en god helg folkens, kanskje kommer det flere bilder iløpet av helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er dessverre veldig liten interesse for noe annet enn MSFS her inne, men det er "their loss" Hvilke servere pleier dere å spille på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hei Fredrik Vi kan jo ikke alle like det samme vet du Vi spiller ikke på online servere, bruker hamachi som online LAN og Teamspeak til kommunikasjon. Har liksom aldri funnet oss til rette på de større serverne rundt omkring. Men gøy er det lell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.