Gå til innhold

Tur/Retur - BERGEN


Anbefalte innlegg

Etter 2-3 uker på bakken, kom jeg meg endelig i luften igjen!

 

Etter å ha flydd inn fra København hvor jeg sist landet etter Arlanta Realtime, fikk jeg beskjed fra Ops'en om å spasere til gate 17, hvor LN-KKB og 148 pax ventet på meg og crewet for en rundtur til Bergen og Flesland lufthavn!

 

 

NAX614 BERGEN

DEP 1305z (1505 local)

LN-KKB

Fltpln SOK SOPAR

148 PAX

 

Har 4 bilder på lager til dere!

 

1-7.jpg

NAX614 på vei over påskefjellet! Vi kaller opp Norport Handling Flesland og melder om landing 15:50! 5 minutter før rutetid!

 

NAX615 OSLO

DEP 1420z (1620 local)

LN-KKB

Fltpln SOPAR UZ15 SIG

142 PAX

 

2-7.jpg

Nedstigningen når det lave skydekket over Oslo-området!

 

3-6.jpg

"Nor Shuttle 615, wind calm, cleared to land 01R"

 

 

4-7.jpgLN-KKB parkert på stand 28. Jeg forlater maskinen og gir den videre til et nytt crew som skal ta den tilbake til Bergen som NAX624!

 

 

Det var alt jeg hadde å by på i denne omgang!

 

God påske til alle simmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene bilder! :)

 

Men har et lite spørsmål:

Om man ser på bildet fra cokpit på final. ser man på heading skjermen, kan du se de røde "strekene", hva er dedt? og hvordan får du det frem.

 

En annen ting. når man skal ha frem en type værradar i flyet, så kommer vel denne frem på denne skjermen også.. hvordan setter man den på?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! :)

 

Emil: Det du ser er værradaren som varsler om windshare (noe FS-radarer er rimelig hyperaktiv på). For å få værradaren fram så må du skru den på. Dette gjøres som regel via eget kontrollpanel i pedestal og/eller på EFIS-kontrollpanelet. Det er langt ifra alle FS-addons som har værradar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...