Sandro Stanojevic Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei, det en stund siden jeg har lagt ut bilder av jorda rund. Så her kommer de. Jeg er nesten ferdig med turen, nå er jeg i Paris. Her er kartet Første flight er KSFO-KBOS med A320 United Dårlig vær i San Francisco Veldig tett tåke på vei til RW Take-off På vei til FL300 FL300 Natten har lagt seg Final Velkommen til Boston Trenger hjelp til å finne fram Parkert på gate C 14 Nå kommer flighten KBOS-TNCM Laster inn bagasje Taxing to RW En spotter tok et bilde rett etter take-off Forlater Boston Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 FL300 Der borte er flyplassen Short final Touch down Taxing to gate A 4 Parkert Nå kommer flighetn fra TNCM til LFPG med Air France 747-400 Parkert på gate A 1 Push back Take-off Fl330 Cockpiten Byen Paris Final Så var jeg i Frankriket Parkert på gate Takker for meg Bare komenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Bra dokumentert! Stå på! Minner meg om min egen jorda rundt - EGLL - VHHH - KLAX - EGLL Minimum av legs må det vel være Artig med langruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 HVA I HULESTE HAR SKJEDD MED PARIS???? Pleide jo å være en storby... Nå så det jo bare ut som ett jorde..... :grin: Flott dokumentert tur. Har vært artig å følge deg og du har god variasjon. Jobb ørlite mer med grafikken, så blir det enda bedre på neste tur. Ikke noe å klage på, bare stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Helt enig med Frode :-D Har vert gøy å se alle bildene fra turene, og nå nærmer du deg slutten også, eneste som gjenstår er vell turen tilbake til Sola? Men veldig kjekke bilder, likte godt vinklene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fine bilder. Men dæven for en climb du hadde på KSFO-KBOS! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Flotte bilete! Men steikje du kom inn høgt på TNCM. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Takker for komentarene Ja jeg kom inn høgt på TNCM. men greide jeg hadde en grei landing der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Flotte bilder, men en skrivebordspilot med respekt for seg selv må vel ha som mål å komme inn så lavt som mulig over Maho Beach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Flotte bilder! Hvordan lager du kartet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Takker Karte fant jeg på google. Så åpnet jeg det i paint og begynte å tegne på de forskjellige plassene jeg skulle fly til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.