Gå til innhold

ENOS trening på onsdag kveld!


Anders Merch Grønmyr

Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens!

 

På min vei mot C1-rating trenger jeg din hjelp!!

 

Hvor: ENOS_CTR

Når: Onsdag 10mars 1900-2100 (dette i norsk tid)

Hvorfor: Fordi du vil kunne forvente god service fra Dombås i nord til Skagerak i sør.

 

 

Hva jeg vil ha? ;)

 

Først og fremst vil jeg ha en jevn trafikkflyt og et bra fylt scope med tag`r i ulike deler av Oslo CTR området! Jeg ønsker dere gir meg mye å jobbe med! For å ikke trene på å ha en utvidet ENGM_APP så håper jeg igrunn noen vil dekke ENGM_TWR eller om mulig APP!

 

Hadde vært glimrende å fått teste en annen C1 også på for å samkjøre mot ENSV eller ENBD!

 

Dette er blir min tredje ENOS trening så det er kanskje på tide jeg svetter litt og føler trykket! Men gjerne noe annet enn å svette for klareringer og taxi på Gardermoen så det hadde vært gull om noen ville være med å hjelpe til i tårnet!

 

Vel møtt og lykke til :) See you Wednesday! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle piloter som dukket opp og dukket ned innom ENOS luftrommet i kveld. Var en spennende trening dette! Største trafikkmengden hittils som på sitt beste var ganske så brukbart syns jeg!

 

Takk til Anton Brondz også for å steppe inn på tårnet i det det var mest hektisk på bakken!

 

See you guys soon again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...